להיות ראשון בגוגל! איזה כיף אבל…

קודם כל נתחיל עם הכיף לפני שאני מתחיל לעצבן ולהתריס כרגיל: להיות ראשון בגוגל זה באמת כיף. גם אני מכור לחיפוש היומי הזה בגוגל ומתרגש כל פעם מחדש שאני רואה שהלקוחות נמצאים במקומות הראשונים. אבל בפועל יש דברים חשובים יותר.

הדבר החשוב באמת הוא להביא פרנסה ללקוחות. לייצר משפך שיביא גולשים למקום מסוים עם מטרה מסוימת ולגרום לגולשים לבצע את מה שתכננת שיבצעו.

להיות מדורג ראשון בגוגל

מקום ראשון בגוגל – אבל:

  1. יש לזכור שכל דף באתר צריך לשמש כדף נחיתה שיווקי. יש נטייה ברורה לבעלי אתרים לתכנן את דף הבית שלהם בקפידה ולזנוח את יתר הדפים באתר. גוגל מוביל את הגולשים לדף מסוים באתר הקשור למחרוזת המילים שחופשו ע"י הגולש. לדוגמה, אם הקשתי בגוגל "ניהול מתחם פייסבוק" אז סביר להניח שאגיע לתוך הספציפי שתוכנו מדבר על ניהול מתחמי פייסבוק. הגולש (התמים) צריך לקרוא את הטקסט בדף המסוים ולהשתכנע!!!
  2. לא כל צירוף מילים שתופס את המקום הראשון שווה את זה. זה מאוד נחמד להיות ראשון בגוגל אבל אם אף אחד לא מחפש את הביטוי בו אתם ממוקמים במקום הראשון אז זה נשאר בגדר "נחמד להיות ראשון". מצרף דוגמה שצוחקת דווקא עלינו . אם תרשמו "ניהול מתחם פייסבוק" תגיעו לתוצאה שלנו בגוגל. א ב ל – אף אחד לא רושם "מתחם" פייסבוק. זה מינוח שאנחנו משתמשים בו וכשאני אומר לאנשים "מתחם" הם לא יודעים מה אני רוצה מהם!!
  3. עדיף לתפוס מיקומים טובים בגוגל בהרבה ביטויים. במרבית התחומים בישראל הנוכחות הרוחבית היא הגורם המשפיע ופחות מיקום בודד בגוגל. כמובן – יש יוצאים מן הכלל ואני מכיר מקרוב ביטויים מסוימים שתופסים את המקום הראשון ועושים הבדל אדיר שמורגש בצורה ברורה ללקוח הקצה.
  4. לא תמיד קידום אורגני הוא הפתרון האולטימטיבי. ניהול קמפיין בגוגל או פייסבוק, רשימת תפוצה, יח"צ, פריסת מדיה באתרים ועוד.. יכולים להיות הפתרון האידיאלי עבורכם. אתם רק צריכים את האדם שידע לתת לכם את העצה הנכונה ולא יהיה רעב למכור לכם בכל מחיר!

 

ועכשיו – אבל אחרון. אם בכל זאת אתם רוצים להיות מקום ראשון בגוגל (גם מקום שני ושלישי זה בסדר) – דברו איתנו ונסלול את המקום שלכם למעלה.

רועי קיסרי
עקוב אחרי

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team
רועי קיסרי
עקוב אחרי
About the Author

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team