ניהול דף פייסבוק עסקי – להביא לקוחות מפייסבוק

איך אתם מדמיינים את מנהל הדף העסקי שלכם בפייסבוק?

  • שידבר פייסבוקית שוטפת!
  • שיהיה לו ניסיון מוכח בהבאת תוצאות לעסקים.
  • שייתן לי את השירות הכי טוב בארץ.
  • שיחתור למגע, שייזום ושיהיה לו איכפת ממני.
  • שהלקוחות שלו באמת מרוצים ממנו!

אנחנו כל זה ויותר…

מעוניינים להבין כיצד אתם יכולים לצמוח ברשת? התקשרו אלינו ל 03-5238855 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

הנה כמה מדפי הפייסבוק שלנו

החווה של לסר (מ. לסר):

חברת מ.לסר הוקמה כעסק משפחתי קטן לפני כ- 70 שנה והפכה לחברה המובילה בגודלה בארץ שמתמחה בשיווק ביצים.  – מוזמנים להיכנס למתחם שלנו ולהצטרף לעמוד המיוחד הזה. במתחם תוכלו למצוא רעיונות לפעילות משפחתית, סטטוסים מעוררי השראה, המלצות ועדכונים על המותג.

עמוד לדוגמה החוה של לסר

דומיין דה נט:

דומיין דה נט הינה רשם הדומיינים הגדול בישראל. החברה מתמחית ברישום דומיינים בארץ ובחו"ל, שירותי אחסון אתרים לעסקים קטנים וגדולים, שירותי SSL ועוד..

אם יש ברשותכם עסק וברצונכם להישאר מעודכנים בכל הנוגע לאסטרטגיות שיווק נכונות ברשת – זה המקום להיות בו

דוגמה לדף פייסבוק מנוהל - דומיין דה נט

מתחם לאנץ' טיים:

לאנץ' טיים הינה חברת ענק המספקת ארוחות צהריים טעימות ומזינות לגני ילדים, צהרונים, מתנ"סים ובתי ספר ברחבי ישראל. מתחם לאנץ' טיים אשר הוקם בהשקעה מרובה, פונה לקהל לקוחותיו והם ההורים. מתחם ההורים של לאנץ' טיים מכיל מתכונים מדליקים וקלילים שהורים היו שמחים לקבל, רעיונות מעולים לפעילויות מקסימות עם הילדים ומידע מקצועי הנוגע לתזונת ילדינו.

ניהול מקצועי - עמוד פייסבוק לאנץ טיים

 

צירפנו לכם גם מספר טיפים איכותיים לניהול הדף העסקי שלכם:

לא חייבים ניהול מקצועי: קיימים הרבה מאוד אנשים שיודעים לייצר תוכן איכותי. שילוב של חשיבה אסטרטגית בריאה, הבנה מדויקת של קהל היעד, כשרון כתיבה והיכרות מעמיקה עם פייסבוק יכולים להביא לניהול בלתי מקצועי, אבל אפקטיבי בעליל.

יצירת מכנה משותף תוכני: העמוד של מפלגת "עלה ירוק" מאגד קהל שמבקש להפוך את המריחואנה לסם חוקי, העמוד "It's a date" מביא לקהל שלו תוכן משעשע הקשור ליחסים בן בני זוג ועולם הדייטים. אתם, כבעלי עסקים צריכים לחשוב מה יעניין את הקהל שלכם, ויותר מזה, מה יכול לעניין את הקהל שלכם לאורך זמן!

הנעה לפעולה: הקפידו להניע את הגולשים שלכם לעשייה. גם אם לא מדובר בתהליך מכירה אלא סתם אינטראקציה רגילה בעמוד, עדיף לנסות ולשתף את הקהל שלכם. ניהול דף עסקי נכון בנוי על הפצת המסרים שלכם באמצעות האוהדים שלכם, ולכן רצוי לייצר תגובות, שיתופים ולייקים בקרב האוהדים. תגובות ושיתופים ( share ) חשובים יותר מלייקים בעידן שלנו.

 

מעוניינים להבין כיצד אתם יכולים לצמוח ברשת? התקשרו אלינו ל 03-5238855 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!