מאמרים אחרונים מהקטגוריה: קידום אתרים

  • עליה במיקומים בגוגל

    להיות ראשון בגוגל! איזה כיף אבל…

    קודם כל נתחיל עם הכיף לפני שאני מתחיל לעצבן ולהתריס כרגיל: להיות ראשון בגוגל זה באמת כיף. גם אני מכור לחיפוש היומי הזה בגוגל ומתרגש כל פעם מחדש שאני רואה שהלקוחות נמצאים במקומות הראשונים. אבל בפועל יש דברים חשובים יותר. הדבר החשוב באמת הוא להביא פרנסה ללקוחות. לייצר משפך שיביא גולשים למקום מסוים עם מטרה […]

  • כיצד להיות מדורגים בגוגל

    ירידה במיקומים בגוגל – למה זה קרה לאתר שלי ומה עושים

    מדוע הרגשנו ירידה במיקום האתר בגוגל? התשובה מאוד פשוטה – במידה והרגשתם שינויים משמעותיים (יותר או פחות) במיקומי האתר שלכם בגוגל – סביר להניח שנפגעתם מאחד מעדכוני האלגוריתם של גוגל שנעשו בזמן האחרון. מה זה לעזאזל עדכון אלגוריתם? על קצה המזלג – המטרה העליונה של גוגל (כמנוע חיפוש) הינה לתת לגולש את התוצאה הרלוונטית והעדכנית […]

  • דוגמה לאיך נראה תוצאת חיפוש עם פרטי הכותב

    קידום בגוגל פלוס או פייסבוק כחלק מאסטרטגיית קידום אתרים

    המאמר נכתב ע"י ניר רמתי, מייסד ושותף ב Web-Team את פייסבוק כולנו מכירים. אם אינכם מכירים את המפלצת החברתית ושמה פייסבוק ואתם מעוניינים להתחיל ולנהל דף פייסבוק מקצועי אז זה ממש הזמן. במאמר הבא אשמח להתעכב קצת יותר דווקא על השחקן החדש-ישן הזה הקרוי גוגל פלוס (google plus). מה זה גוגל פלוס? גוגל פלוס הינה […]

  • מחקר מילות מפתח

    חקר מילות מפתח ואופטימיזציה

    השלב הראשון ואחד החשובים ביותר בתחילתו של תהליך קידום או בנייה של אתר הוא מחקר המילים ובחירת הביטויים הנכונים לדפי האתר. חשוב להדגיש כי כאשר מבקשים להתקדם במנועי החיפוש נקדם דפים באתר ולא אתר. כלומר, בתאוריה ניתן לקדם כל אחד מדפי האתר, אך הדבר אינו ריאלי. אתר תדמית ממוצע ניתן בד"כ לקדם בביטוי אחד עד […]

  • להיות מדורג ראשון בגוגל

    קידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש וכל השאר

    כל מי שניסה אי פעם לשווק את עסקיו באמצעות רשת האינטרנט נתקל באינסוף אפשרויות מגוונות של עולם שיווקי בלתי נדלה. קיימות עשרות רשתות עסקים המציעות מפגשים שבועיים, שיתופי פעולה והפריה הדדית עסקית על בסיס אינטרסים משותפים. מעבר לכך, ניתן למצוא ברשת האינטרנט פורטלים רבים המציעים שטחי פרסום בעד תשלום חודשי או שנתי. קיימים שירותים שונים […]

  • קישורים

    החלפת קישורים – המדריך המקיף ברשת

    במידה והגעת למאמר הזה סימן שחיפשת מידע אודות החלפת קישורים או שאתה מחפש לעשות החלפת קישורים. במאמר הבא אני אסביר מה זה החלפת קישורים, איך מבצעים אותה ואיך היא יכולה לעזור בתהליך קידום האתר, כמו כן אביא כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להבין מהי החלפה טובה, איך אפשר למצוא אנשים לעשות איתם החלפות ומה צריך […]

  • הודעה על שדרוג אתר

    שדרוג אתר אינטרנט

    החלטתם לשדרג את אתר האינטרנט? ראשית, כל הכבוד על ההחלטה! כנראה שהבנתם כי אתר האינטרנט שלכם הינו חלון ראווה חשוב ביותר וכי מרבית הלקוחות מתבוננים באתר שלכם לפני סגירת עסקה. אם החלטתם שברצונכם להפוך את אתרכם לאתר אשר מביא תנועת גולשים משמעותית אז כדי להמשיך ולקרוא.. כאשר רוצים לשדרג את האתר הישן חשוב לבחון שני […]

  • היכן לאחסן את האתר שלי ולמה זה חשוב?

    מדוע גוגל מתעניינת היכן אני מאחסן את האתר שלי

    מדוע גוגל מתעניינת היכן אנחנו מאחסנים את האתר שלנו? האם מקום האחסון של אתר האינטרנט שלי יכול להשפיע על מיקומו בתוצאות החיפוש? האם יש הבדל בין התוצאות שהגולש רואה כאשר הוא מחפש באירופה או בארה"ב? בואו ננסה להבין איזה חשיבות יש למקום אחסון האתר שלי… מטרתו של מנוע החיפוש של גוגל היא לתת לגולש את […]

  • שאלות ותשובות

    לקט שאלות ותשובות נפוצות בקידום אתרים

    שאלה:  האם כדאי לי להפסיק את הקמפיין הממומן שאני מנהל ולהתחיל לקדם את האתר בצורה אורגנית? תשובה:  בואו נבין לרגע מניין מגיעים הלבטים.. בעלי עסקים רגילים להשקיע תקציב מסוים בשיווק בכלל ובשיווק באינטרנט בפרט. קיימת נטייה להתבונן בתקציב השיווקי שלנו כהוצאה גרידא ולא כהשקעה שמחזירה את עצמה. קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן לא באים […]

  • הגדרות טייטל ומטה דסקריפשן

    מדריך: הגדרת כותרות לאתר האינטרנט

    תגי מטה: תגי המטה של עמוד אינטרנט מורכבים מ-3 תגים עיקריים. כותרת העמוד, תיאור העמוד ותג מילות המפתח. על אף שחשיבות תגים אלה בקידום האתר נראית מעט אבסורדית, מסתבר שמנועי החיפוש חייבים את העזרה שלנו בהגדרה נכונה של עמוד בתוך האתר. הגדרת כותרת לעמוד (Title): כותרת העמוד הינה נגזרת ישירה של מחקר מילות המפתח שצריכים […]

  • עיצוב אתרים ובניית אתר חדש

    רוצה לבנות אתר? הנה כמה טיפים

    ראשית חשוב לדעת, מה מטרת האתר? אם העסק מושתת על האתר וישנה ציפיה להרווח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן. ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך […]