מאמרים אחרונים מהקטגוריה: פרסום בגוגל אדוורדס

  • כללי הזהב לבניית דף נחיתה

    אם ישנו אמצעי שיווק אשר עסקים רבים בוחרים להשתמש בו ולקדם את העסק שלהם דרכו הרי שהוא האינטרנט. רחבי הרשת מאפשרים לנו להפיץ את הבשורה שלנו בתפוצה רחבה, כזו אשר תגיע אל כל אחד ואחת. פליירים, תשדירים ברדיו או פרסומות בטלויזיה? נדמה שאנו נמצאים כיום בעידן אחר: עידן השיווק הרשתי. לצד אתר האינטרנט אשר מציג […]

  • המודעות רודפות אחראי - רימרקטינג

    פרסום קמפיין מדיה בגוגל אדוורדס

    במאמר הקודם הסברנו את החלק התיאורטי של מערכת Adwords ולפי אילו עקרונות היא פועלת. בחלק זה של המדריך נסביר כיצד מעלים קמפיין מדיה לאוויר. לפני שנתחיל, חשוב להבין שמודעות הנוצרות באמצעות המערכת של Adwords יכולות להופיע בשתי קבוצות עיקריות : רשת החיפוש ורשת המדיה (  Google Display Networkאו GDN) : רשת החיפוש – זוהי הרשת […]

  • שכבת קריאה לפעולה ביוטיוב

    פרסום ביו טיוב

    פרסום ממומן ביו-טיוב מזכיר במידת מה את פרסומות הטקסט של Adwords, אך כאן מדובר על פרסומות וידאו ולא על פרסומות טקסט (למרות שניתן להוסיף שכבה נוספת של פרסום על גבי סרטונים שתהווה בעצם מודעת טקסט או באנר). הפרסום ביו-טיוב עדיין נחשב לתחום חלוצי יחסית, ולכן הוא מהווה הזדמנות מצוינת גם למי שמעולם לא עסק בשיווק […]

  • קריאה לפעולה - איך גורמים לגולש לבצע פעולה?

    קידום ממומן בגוגל

    קידום ממומן בגוגל הוא קידום אשר מתייחס לתוצאות הממומנות בגוגל. אלו הן תוצאות המופיעות לצד תוצאות החיפוש הרגילות ומסומנות באופן בולט וברור כפרסומת. לדוגמה, אם נחפש את מערכת החיפוש של גוגל עצמה, Google Adwords, נוכל לשים לב שהתוצאה הראשונה צבועה בצבע כתום בהיר לעומת יתר התוצאות שצבועות בצבע לבן (בגלישה מהנייד יש לפעמים תווית בצבע […]