מאמרים אחרונים מהקטגוריה: בלוג

  • בניית אתר מקצועי לעסק

    בניית אתר מקצועי לעסק – חובה!

    זו אמנם המצאה של העשורים האחרונים אך כיום כבר כמעט בלתי ניתן לדמיין את חיינו ללא רשת האינטרנט. אנחנו משתמשים ברשת האינטרנט באופן יום יומי ובתדירות גבוהה למדי כשהיא שמשמשת אותנו לאינספור פעולות החל מתשלום חשבונות און ליין, צריכת חדשות ומידע, כניסה לרשתות החברתיות השונות ועוד. מהפכת האינטרנט גם הביאה לשינוי של ממש בתרבות הצריכה. […]

  • ייעוץ שיווקי

    5 סיבות טובות שאתה צריך יועץ שיווקי

    כאשר יש צורך באסטרטגיה שיווקית אמיתית יועץ שיווק טוב ידרוש ממך לבנות בסיס חזק לשיווק העסק. בסיס כזה יהיה מבוסס על אסטרטגיה שיווקית שתכלול סדרה של פעולות שיווקיות יישומיות וטקטיקות שמטרתן להגדיל את החשיפה של הלקוחות הפוטנציאלים האידיאליים למותג העסק ויגרום להם להפוך ללקוחות נאמנים. הוא יעזור לך לבדל את העסק בצורה כזאת שהמתחרים כבר […]

  • בית תוכנה לפיתוח אפליקציות למובייל

    בתי תוכנה כיום מציעים שלל שירותים הקשורים בעולם האינטרנט, הדיגיטל וכמובן הטלפונים הניידים החכמים. אנשים רבים אמנם יודעים בעצמם מה לעשות אך כאשר יש צורך בביצוע פעולות או בחיפוש אחר שירותים מקצועיים כמו למשל פיתוח אפליקציות למובייל – חשוב מאד שחברה מקצועית תבצע את הפיתוח מפני שהעובדים יהיו כאלה שמעודכנים בכל החידושים והשינויים שחלו בתחום […]

  • האם אתם מנהלים ביעילות את הלידים שלכם?

    אם אתם חברה המשווקת מוצר או שירות כלשהו, ומקבלת פניות נכנסות של לקוחות פוטנציאליים – אם באמצעות הטלפון, דרך טופס אותו ממלאים מתעניינים באינטרנט, או בעזרת הפניות מחברה חיצונית – שורת הרווח שלכם תלויה בניהול הלידים. מה הטעות שעושות מרבית החברות הקטנות? קיימת טעות שחברות קטנות רבות נוטות לעשות – הן פשוט אינן מחזיקות מנגנון […]

  • שיווק דיגיטלי במובייל

    שיווק דיגיטלי במובייל – כך תעשה זאת נכון

    אנו חיים בעולם שכולו גירויים שנועדו לקדם אותנו צעד קדימה לקראת רכישה של מוצרים ושירותים למיניהם. בעוד בעבר עיקר המאמץ הופנה לשלטי חוצות, פרסומות ברדיו בטלוויזיה וכו', כיום עקב ה- "רומן" הבלתי נגמר שלנו (24/7) עם הסמארטפונים האישיים שלנו, מופנים משאבים רבים גם לשיווק דיגיטלי דרך אפיק זה. למעשה, שיווק דיגיטלי במובייל הפך לאחד מאפיקי […]

  • קמפיין ממומן מוצלח

    ה-א'-ב' של קמפיין ממומן מוצלח

    הקמפיין הממומן הוא בין הכלים החשובים ביותר להצלחה של האתר שלכם. מעבר לכך שהוא מחליש את התלות באלגוריתם של מנוע החיפוש ומאפשר לעקוף את המתחרים ברשימת תוצאות החיפוש, הרי שהקמפיין הממומן מספק תוצאות מיידיות. אם לא די בכך, נציין עוד שהקמפיין הממומן מאפשר להתמקד בשירות או במוצר ספציפי, מוביל למקסימום חשיפה ומעבר לכל זה, מספק […]

  • חשיבותה של נוכחות הרשת בבניית אסטרטגית צמיחה עסקית

    אף אחד כבר לא זקוק לשכנוע – נוכחות רשת היא משהו שכל עסק צריך. החל מהמספרה השכונתית וכלה בענקיות התכנה לתאגידים – כולם צריכים נוכחות רשת. אבל כיצד משפיעה אסטרטגיית נוכחות הרשת על האסטרטגיה העסקית כולה?

  • רעיונות מקוריים לשיווק האתר שלכם

    אחד מהדברים המורכבים ביותר בימינו שאיתם צריך להתמודד כל אדם שיש לו אתר אותו הוא מעוניין לקדם, זו השאלה כיצד נכון לבצע את קידום האתר. הימים שבהם מספיק היה לשלב את כתובת האתר בכרטיס הביקור עברו חלפו להם, שכן היום יש הרבה יותר אתרים העוסקים בתחומים שונים ומגוונים. לכן אפשר להבין אתכם אם גם אתם […]

  • תוסף לכרום לחיפוש בפייסבוק

    התוסף לכרום שיהפוך את הפייסבוק שלכם למנוע חיפוש מוצלח!

    כמה פעמים יצא לכם למצוא את מה שחיפשתם במנוע החיפוש של פייסבוק? גם אחרי ההשקה של ה – graph search וגם הוספת ההאשטאג לא עלו בקנה אחד עם הציפיות, תוסף חדש לכרום קם לתחייה ועכשיו תוכלו לבצע חיפוש מילולי בדיוק כמו בגוגל לפי מילות מפתח בנושאים שאתם מתעניינים! זה היה צפוי שהגולשים לא יחכו, וברגע […]

  • מנהלי מדיה חברתית מקצוענים

    תעשה לי פייסבוק או מדוע צריך צוות מקצועי לניהול העמוד העסקי שלך

    היה זה יום סגריר בשעות אחר הצהריים, המשרד טיפל בכמה בריפים דחופים ואחת המשימות שלחה אותי להתקשר לא', שם בדוי. א' הקים בית קפה קטן בצפון הארץ והתעניין בניהול עמוד פייסבוק עסקי. תוך כדי השיחה, בה פירטנו על בניית אסטרטגיה, עיצוב מבדל, קהל יעד, ניצול מדיה מקסימלי ועוד כלים אשר דרושים להצלחת הדף העסקי, שאלה […]

  • עליה במיקומים בגוגל

    להיות ראשון בגוגל! איזה כיף אבל…

    קודם כל נתחיל עם הכיף לפני שאני מתחיל לעצבן ולהתריס כרגיל: להיות ראשון בגוגל זה באמת כיף. גם אני מכור לחיפוש היומי הזה בגוגל ומתרגש כל פעם מחדש שאני רואה שהלקוחות נמצאים במקומות הראשונים. אבל בפועל יש דברים חשובים יותר. הדבר החשוב באמת הוא להביא פרנסה ללקוחות. לייצר משפך שיביא גולשים למקום מסוים עם מטרה […]

  • המודעות רודפות אחראי - רימרקטינג

    פרסום קמפיין מדיה בגוגל אדוורדס

    במאמר הקודם הסברנו את החלק התיאורטי של מערכת Adwords ולפי אילו עקרונות היא פועלת. בחלק זה של המדריך נסביר כיצד מעלים קמפיין מדיה לאוויר. לפני שנתחיל, חשוב להבין שמודעות הנוצרות באמצעות המערכת של Adwords יכולות להופיע בשתי קבוצות עיקריות : רשת החיפוש ורשת המדיה (  Google Display Networkאו GDN) : רשת החיפוש – זוהי הרשת […]

  • כיצד להיות מדורגים בגוגל

    ירידה במיקומים בגוגל – למה זה קרה לאתר שלי ומה עושים

    מדוע הרגשנו ירידה במיקום האתר בגוגל? התשובה מאוד פשוטה – במידה והרגשתם שינויים משמעותיים (יותר או פחות) במיקומי האתר שלכם בגוגל – סביר להניח שנפגעתם מאחד מעדכוני האלגוריתם של גוגל שנעשו בזמן האחרון. מה זה לעזאזל עדכון אלגוריתם? על קצה המזלג – המטרה העליונה של גוגל (כמנוע חיפוש) הינה לתת לגולש את התוצאה הרלוונטית והעדכנית […]

  • שכבת קריאה לפעולה ביוטיוב

    פרסום ביו טיוב

    פרסום ממומן ביו-טיוב מזכיר במידת מה את פרסומות הטקסט של Adwords, אך כאן מדובר על פרסומות וידאו ולא על פרסומות טקסט (למרות שניתן להוסיף שכבה נוספת של פרסום על גבי סרטונים שתהווה בעצם מודעת טקסט או באנר). הפרסום ביו-טיוב עדיין נחשב לתחום חלוצי יחסית, ולכן הוא מהווה הזדמנות מצוינת גם למי שמעולם לא עסק בשיווק […]

  • רעיונות לטיפים לשיווק טוב יותר בפייסבוק

    4 טיפים פשוטים לשיווק יעיל יותר בפייסבוק

    ריכזנו לפניכם 4 טיפים פשוטים ביותר ליצירה פאסיבית ואקטיבית של תנועה לדף האוהדים של הפייסבוק שלנו. במידה ודף האוהדים שלנו מסביר פנים, מייצר ערך עבור הגולשים ומתחדש לעיתים קרובות, משימתנו העיקרית תהיה להפוך אותו לדף אטרקטיבי ולאסוף עוקבים רלוונטיים מרחבי רשת האינטרנט. ביאור: לאסוף עוקבים לפייסבוק שלנו = לייצר לייקים לדף האוהדים שלנו. גולשים שעשו […]

  • דוגמה לאיך נראה תוצאת חיפוש עם פרטי הכותב

    קידום בגוגל פלוס או פייסבוק כחלק מאסטרטגיית קידום אתרים

    המאמר נכתב ע"י ניר רמתי, מייסד ושותף ב Web-Team את פייסבוק כולנו מכירים. אם אינכם מכירים את המפלצת החברתית ושמה פייסבוק ואתם מעוניינים להתחיל ולנהל דף פייסבוק מקצועי אז זה ממש הזמן. במאמר הבא אשמח להתעכב קצת יותר דווקא על השחקן החדש-ישן הזה הקרוי גוגל פלוס (google plus). מה זה גוגל פלוס? גוגל פלוס הינה […]

  • קריאה לפעולה - איך גורמים לגולש לבצע פעולה?

    קידום ממומן בגוגל

    קידום ממומן בגוגל הוא קידום אשר מתייחס לתוצאות הממומנות בגוגל. אלו הן תוצאות המופיעות לצד תוצאות החיפוש הרגילות ומסומנות באופן בולט וברור כפרסומת. לדוגמה, אם נחפש את מערכת החיפוש של גוגל עצמה, Google Adwords, נוכל לשים לב שהתוצאה הראשונה צבועה בצבע כתום בהיר לעומת יתר התוצאות שצבועות בצבע לבן (בגלישה מהנייד יש לפעמים תווית בצבע […]

  • דוגמה לדף פייסבוק מנוהל

    ניהול דף פייסבוק עסקי

    אז קודם כל המון. קיימים הרבה מאוד עסקים בארץ ובעולם שמביאים הרבה פרנסה ישירה ועקיפה דרך התנהלות נכונה בדף הפייסבוק שלהם. זה נכון שבזמן שמנוע החיפוש של גוגל ממשיך לספק מקור פרנסה יציב ואינטואיטיבי לעסקים רבים, הפייסבוק נותר בעיני רבים כערוץ בלתי מפוענח. אם אתם בעלי עסקים בוודאי קיבלתם בשנים האחרונות אינספור הצעות לניהול דף […]

  • מחקר מילות מפתח

    חקר מילות מפתח ואופטימיזציה

    השלב הראשון ואחד החשובים ביותר בתחילתו של תהליך קידום או בנייה של אתר הוא מחקר המילים ובחירת הביטויים הנכונים לדפי האתר. חשוב להדגיש כי כאשר מבקשים להתקדם במנועי החיפוש נקדם דפים באתר ולא אתר. כלומר, בתאוריה ניתן לקדם כל אחד מדפי האתר, אך הדבר אינו ריאלי. אתר תדמית ממוצע ניתן בד"כ לקדם בביטוי אחד עד […]

  • להיות מדורג ראשון בגוגל

    קידום ושיווק אתרים במנועי חיפוש וכל השאר

    כל מי שניסה אי פעם לשווק את עסקיו באמצעות רשת האינטרנט נתקל באינסוף אפשרויות מגוונות של עולם שיווקי בלתי נדלה. קיימות עשרות רשתות עסקים המציעות מפגשים שבועיים, שיתופי פעולה והפריה הדדית עסקית על בסיס אינטרסים משותפים. מעבר לכך, ניתן למצוא ברשת האינטרנט פורטלים רבים המציעים שטחי פרסום בעד תשלום חודשי או שנתי. קיימים שירותים שונים […]

  • קישורים

    החלפת קישורים – המדריך המקיף ברשת

    במידה והגעת למאמר הזה סימן שחיפשת מידע אודות החלפת קישורים או שאתה מחפש לעשות החלפת קישורים. במאמר הבא אני אסביר מה זה החלפת קישורים, איך מבצעים אותה ואיך היא יכולה לעזור בתהליך קידום האתר, כמו כן אביא כמה טיפים שיוכלו לעזור לכם להבין מהי החלפה טובה, איך אפשר למצוא אנשים לעשות איתם החלפות ומה צריך […]

  • הודעה על שדרוג אתר

    שדרוג אתר אינטרנט

    החלטתם לשדרג את אתר האינטרנט? ראשית, כל הכבוד על ההחלטה! כנראה שהבנתם כי אתר האינטרנט שלכם הינו חלון ראווה חשוב ביותר וכי מרבית הלקוחות מתבוננים באתר שלכם לפני סגירת עסקה. אם החלטתם שברצונכם להפוך את אתרכם לאתר אשר מביא תנועת גולשים משמעותית אז כדי להמשיך ולקרוא.. כאשר רוצים לשדרג את האתר הישן חשוב לבחון שני […]

  • היכן לאחסן את האתר שלי ולמה זה חשוב?

    מדוע גוגל מתעניינת היכן אני מאחסן את האתר שלי

    מדוע גוגל מתעניינת היכן אנחנו מאחסנים את האתר שלנו? האם מקום האחסון של אתר האינטרנט שלי יכול להשפיע על מיקומו בתוצאות החיפוש? האם יש הבדל בין התוצאות שהגולש רואה כאשר הוא מחפש באירופה או בארה"ב? בואו ננסה להבין איזה חשיבות יש למקום אחסון האתר שלי… מטרתו של מנוע החיפוש של גוגל היא לתת לגולש את […]

  • שאלות ותשובות

    לקט שאלות ותשובות נפוצות בקידום אתרים

    שאלה:  האם כדאי לי להפסיק את הקמפיין הממומן שאני מנהל ולהתחיל לקדם את האתר בצורה אורגנית? תשובה:  בואו נבין לרגע מניין מגיעים הלבטים.. בעלי עסקים רגילים להשקיע תקציב מסוים בשיווק בכלל ובשיווק באינטרנט בפרט. קיימת נטייה להתבונן בתקציב השיווקי שלנו כהוצאה גרידא ולא כהשקעה שמחזירה את עצמה. קידום אתרים אורגני וקידום אתרים ממומן לא באים […]

  • הגדרות טייטל ומטה דסקריפשן

    מדריך: הגדרת כותרות לאתר האינטרנט

    תגי מטה: תגי המטה של עמוד אינטרנט מורכבים מ-3 תגים עיקריים. כותרת העמוד, תיאור העמוד ותג מילות המפתח. על אף שחשיבות תגים אלה בקידום האתר נראית מעט אבסורדית, מסתבר שמנועי החיפוש חייבים את העזרה שלנו בהגדרה נכונה של עמוד בתוך האתר. הגדרת כותרת לעמוד (Title): כותרת העמוד הינה נגזרת ישירה של מחקר מילות המפתח שצריכים […]

  • עיצוב אתרים ובניית אתר חדש

    רוצה לבנות אתר? הנה כמה טיפים

    ראשית חשוב לדעת, מה מטרת האתר? אם העסק מושתת על האתר וישנה ציפיה להרווח כסף או לקוחות חדשים מהאתר, אז כנראה שיש צורך באתר שנראה היטב ולכן יש צורך במעצב טוב. רוב חברות בניית האתרים עובדות עם המעצבים שלהן. ולכן חשוב לבחון את האתרים שמופיעים בתיק העבודות של כל חברה וחברה. אחת ההחלטות הקשות שצריך […]