ניהול דף פייסבוק עסקי

אז מה באמת אפשר להפיק מהערוץ הזה שנקרא פייסבוק?

אז קודם כל המון. קיימים הרבה מאוד עסקים בארץ ובעולם שמביאים הרבה פרנסה ישירה ועקיפה דרך התנהלות נכונה בדף הפייסבוק שלהם. זה נכון שבזמן שמנוע החיפוש של גוגל ממשיך לספק מקור פרנסה יציב ואינטואיטיבי לעסקים רבים, הפייסבוק נותר בעיני רבים כערוץ בלתי מפוענח.

אם אתם בעלי עסקים בוודאי קיבלתם בשנים האחרונות אינספור הצעות לניהול דף הפייסבוק שלכם. רבים מכם לא הבינו למה אני צריך בכלל לעשות משהו עם דף הפייסבוק שלי, רבים אחרים ניסו ונכשלו וכמה ברי מזל מצליחים להביא פרנסה כתוצאה מהתנהלות נכונה בתוך דף הפייסבוק.

האם השקעה בדף הפייסבוק העסקי מתאימה לכולם?

התשובה היא חד משמעית – לא. יתרה מכך, טרם מצאתי ערוץ שיווקי כלשהו שמתאים לכל עסק. צריך להבין מה קורה למעשה בתוך הפייסבוק וכיצד מתנהלים בצורה נכונה בכדי לנסות ולהבין "האם זה מתאים גם לי".

אז מה קורה למעשה בפייסבוק?

פייסבוק, כפי שאתם בוודאי יודעים, היא רשת חברתית. אנחנו (הגולשים) מעבירים את הזמן הפנוי שלנו בתוך דפי הפייסבוק ועושים שם מספר דברים:

  • הגולשים מתעדכנים מה עשו/אמרו/שיתפו החברים שלהם בפייסבוק.
  • הגולשים מעדכנים את העולם במעשיהם..
  • הגולשים משתפים את הסביבה בדברים מעניינים שראו ברחבי הרשת.
  • מייצרים מערכות יחסים חדשות.
  • עוקבים אחרי דפים עסקיים/קהילות/קבוצות שמדברים אלינו.

איך אנחנו כמנהלי דפי פייסבוק יכולים להפיק מכך תועלת?

  • הגולשים מתעדכנים מה עשו/אמרו/שיתפו החברים שלהם בפייסבוק. אנחנו מנסים לגרום לגולשים לדבר על המותג שלנו

לייקים ושיתוף בפייסבוק

 

  • הגולשים מעדכנים את העולם במעשיהם. אם יש בבעלותנו מסעדה (לדוגמה), נרצה שאנשים ישתפו את הגולשים בחוויות הטובות שלהם מהמקום שלנו
  • הגולשים משתפים את הסביבה בדברים מעניינים שראו ברחבי הרשת. אנחנו (כבעלי עסקים) חייבים להיות מעניינים ולגרום לקהל הרחב להפיץ את המסרים שלנו
  • עוקבים אחרי דפים עסקיים/קהילות/קבוצות שמדברים אלינו. אנחנו חייבים לנהל דיאלוג נכון ורציף עם הקהל שלנו.
  • הערה קטנה: הגולשים עושים עוד כל מיני דברים בתוך הפייסבוק כמו: להקליק על פרסומות, לחפש מערכות יחסים/סטוצים וכו'..

ניהול עמוד פייסבוק - דומיין דה נט

מה אני בעצם מנסה להגיד? כל פלטפורמה אינטרנטית מחייבת אותנו לפעול כך:
תכירו את הפלטפורמה לעומק ורק אח"כ תתחילו לפעול בה בצורה חכמה. והנה עוד כמה נקודות חשובות שכל מנהל דף עסקי צריך לדעת:
  1. אם אין לך קהל יעד ברור כנראה שלא תצליח לייצר תוצר איכותי מניהול דף פייסבוק עסקי.
  2. קופירייטינג משובח עם קהל מדויק זה שם המשחק.
  3. ניהול קמפיינים בפייסבוק לעיבוי התנועה בדף ולדחיפת מסרים חשובים – חובה. כמעט ולא ניתן להתנהל כעסק בתוך פייסבוק מבלי לדעת לנהל קמפיינים בצורה איכותית.
  4. רצוי שתכירו את יתר הפרמטרים שיכולים להניע גולשים: עיצוב משובח, שימוש נכון באפליקציות, שימוש נכון במובייל!!, מהם המסרים שעובדים ומה לא עובד וכו'
ואם אני צריך לתמצת את זה למשפט שמרכז את הדברים החשובים:
ניהול דף פייסבוק איכותי = דיאלוג נכון, קמפיין מתוקתק וקריאייטיב משובח.
אז אם ברצונכם לדעת האם גם אתם יכולים למקסם את השימוש בדף העסקי שלכם דרך ניהול נכון?
התקשרו אלינו ונבדוק ביחד איתכם: האם ניהול דף פייסבוק יכול להועיל לכם?

רועי קיסרי
עקוב אחרי

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team
רועי קיסרי
עקוב אחרי
About the Author

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team