פרסום בפייסבוק

קמפיינים בפייסבוק עובדים! זאת עובדה, וחברות שמשכילות להשקיע תקציבי פרסום בפייסבוק מביאות לקוחות. נכון – לא כל קמפיין עובד, אבל אם לעסק שלכם קיים פוטנציאל שיווקי בפלטפורמה החברתית של פייסבוק הגיע הזמן להסיט לשם תקציבי פרסום.

מדוע לבחור בנו?

  • אנחנו מדברים פייסבוקית שוטפת!
  • ידע רב וניסיון מוכח בהבאת תוצאות לעסקים.
  • שימוש בכלים מתקדמים לפילוח קהלי יעד בפייסבוק
  • ניהול קמפיינים מקצועי ואקטיבי.
  • הלקוחות שלנו מרוצים. באמת!

מעוניינים להבין כיצד אתם יכולים לצמוח ברשת? התקשרו אלינו ל 03-5238855 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

פרסום בפייסבוק - כוחו של הלייק

ולמקרה שהגעתם לכאן בכדי להבין קצת יותר "איך מפרסמים בפייסבוק" אז ננסה לתת הסברים. ראשית, פייסבוק גובה מאיתנו כסף על 2 ערוצים מרכזיים (שקצת מתערבבים ביניהם):

דחיפת תכנים בתשלום:

החבר'ה מהמחלקה העסקית של פייסבוק החליטו ששורת הרווח חשובה להם והחלו למנוע מעסקים להפיץ את דבריהם ללא עלות. פוסטים בדף העסקי של החברה אינם זוכים כמעט בכלל לחשיפה טבעית (אורגנית) ומנהלי דפים נאלצים לשלם לפייסבוק כדי שקהל האוהדים יחשף בצורה יעילה לתכני הדף. שימו לב – לפני שאתם משקיעים תקציבים בדחיפה בלתי יעילה של התכנים שלכם, דעו שאתם יכולים להשתמש באמצעי הפרסום של פייסבוק על מנת להגיע לקהל היעד הנכון עבורכם.

מתי רצוי להשתמש:

  • פוזה: חברות רבות בוחרות לקדם את הסטטוסים שלהם בפייסבוק בתשלום רק בכדי לשדר עוצמה. דף פייסבוק עם 20,000 אוהדים ו-8 לייקים לסטטוס נחשב לדף פייסבוק לא ויראלי. כשאתם, כבעלי עסקים, רוצים לדעת כיצד לחלק את עוגת הפרסום בפייסבוק, רצוי שתשקיעו יחסית מעט בתקציב הזה.
  • קידום של מבצע או מכירה: זה הזמן לשפוך קצת כסף. אנחנו משקיעים כ"כ הרבה ביצירת עניין בדף העסקי שלנו, אז עד שהצלחנו לעטוף את עצמנו בקהל אוהדים נאמן, מבצע טוב יכול לסייע לנו לקצור את פירות ההשקעה.
  • תחרויות או פעילויות בעמוד הפייסבוק: כל פעילות איכותית בפייסבוק נעשית לאחר תכנון מעמיק. כמובן שיש מקום לשלם לפייסבוק בעבור החשיפה של הפעילות / התחרות.

קמפיין ממומן בפייסבוק:

אנחנו, הגולשים, מבלים בפייסבוק הרבה מאוד זמן! פייסבוק יודעת מי אנחנו, היכן אנחנו מתגוררים, בני כמה אנחנו, מה המין שלנו ועוד.. למעשה, כשאנחנו באים לפרסם בפייסבוק, אנחנו יכולים להשתמש כמעט בכל המידע שפייסבוק אוגרת ולהציג לגולשים מודעות מדויקות יותר.

מתי רצוי להשתמש:

  • החדרת מוצר לשוק: אם יש לכם בשורה חדשה לגולשים – ייתכן מאוד ושימוש נכון בפרסום בפייסבוק יכול לעשות עבורכם את העבודה. לדוגמה, אם פיתחתי פטנט שמסייע לכלבים לחצות כביש בבטחה, סביר להניח שמודעה המופנית לבעלי כלבים תצליח לשגשג בפייסבוק. מדוע? מ-2 סיבות עיקריות:

הראשונה: קיימים המון בעלי כלבים בפייסבוק ולכן הפרסום שלנו יהיה רלוונטי עבור קהל רחב (תנאי כמעט הכרחי להצלחת הפרסום בפייסבוק)

השנייה: סביר להניח שהרעיון המהפכני שלנו יצליח לכבוש את ליבם של בעלי הכלבים ולייצר עבורנו חשיפה שלא היינו משיגים דרך גוגל לדוגמה.

  • מוצר להמונים: חשוב מאוד להבין שכשמשתמשים בפייסבוק עדיין פונים לקהל רחב של אנשים. אם אתה מתקן מזגנים – סביר להניח שמהלך פרסומי בפייסבוק לא יניב עבורך פירות מאחר ו"תיקון מזגן" הוא לרוב צורך רגעי של ציבור מסוים (כשנראה יחפש וימצא פתרון בגוגל או דרך "פה לאוזן"). לעומת זאת, אם אתה מציע לקהל הרחב אלטרנטיבה להשקעה נכונה של כספם, סביר להניח שאם תפעל נכון – הקמפיין שלך יצליח להניב פירות. הסיבה לכך היא שכמעט כל ישראלי מחפש מה לעשות עם כספו (בין אם מדובר ב10,000 ₪ או מיליון). כמובן שקיימים מקרי קצה נוספים בהם ראוי להשתמש בערוצי הפרסום של פייסבוק, כמו, רימרקטינג לתנועה שלנו באתר, שימוש בפילוחים שרלוונטיים מאוד עבורכם ועוד…

 

מעוניינים להבין כיצד אתם יכולים לצמוח ברשת? התקשרו אלינו ל 03-5238855 או השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!