פרסום בגוגל אדוורדס

קידום ממומן Google Adwords

התחילו להביא לקוחות לעסק! ניהול קמפיינים מקצועי להגדלה משמעותית של כמות הלקוחות.

  1. ידע רב וניסיון מוכח בהבאת תוצאות לעסקים
  2. שירות ללא מתחרים ושקיפות מלאה בניהול הקמפיין
  3. מערכת מתקדמת למדידה בזמן אמת
  4. ניטור מקור התנועה לקמפיין – כל שיחת טלפון, פנייה ורכישה
  5. הלקוחות שלנו מרוצים. באמת!

 

מבצע בלעדי למצטרפים חדשים – דף נחיתה / הקמת קמפיין ב-50% הנחה!

התקשרו אלינו לייעוץ ונבדוק כיצד נגדיל גם לכם את מספר הלקוחות

טעימה מקמפיינים חדשים שעלו לאוויר

[rev_slider latestppccampaigns]

 

מעוניינים להרחיב קצת את הידע שלכם על פרסום ממומן בגוגל אדוורדס? המשיכו לקרוא

פרסום במודעות גוגל הוא אחד מערוצי הפרסום הידועים בארץ ובעולם ננסה לתמצת את הנושא האינסופי הזה (והאהוב עלינו מאוד) ל-2 תתי פרקים קטנים

  1. אפשרויות הפרסום השונות במערכת של גוגל.
  2. מדוע כדאי לנהל קמפיין מקצועי?

אפשרויות הפרסום השונות במערכת של גוגל

קיימים 2 ערוצי פרסום עיקריים שגוגל מציעה ומצליחים לפרנס מאות אלפי עסקים ברחבי העולם:

  1. עולם החיפוש (הכוח האמיתי של גוגל): מודעות המוצגות בדפי תוצאות החיפוש של גוגל ונותנות מענה לחיפושי הגולשים. המודעות הללו עונות לגולשים על הצורך שלהם ולכן כ"כ עוצמתיות. לדוגמה: חיפשתי "חברה לקידום אתרים" ונתקלתי במודעה של Web-Team, הקלקתי על המודעה וגיליתי שמדובר בחברה מקצועית לניהול קמפיינים, התקשרתי אליהם וכו' וכו' – בקיצור הבנתם  צורך של הגולש  –>  חיפוש במנוע החיפוש  –>  יצירת עסקאות. כתבנו גם מדריך למתחילים על קידום ממומן בגוגל למתחיליםתצלום מסך של רשת החיפוש של גוגל
  2. עולם המדיה: פרסומות שניתנות להגשה דרך המערכת של גוגל, אך מתארחות באתרי צד 3. לדוגמה: פרסומות שאנחנו רואים באתרי חדשות, בתוך הג'ימייל שלנו, ביוטיוב וכו'.. הפרסומות הללו יכולות להופיע בצורה של מודעות תמונה (באנרים) או מודעות טקסטואליות. כאן גוגל אינה שונה בצורה מהותית מחברות רבות שמאפשרות להגיש מודעות באתרים שונים ברשת, אך היא נהנית מיתרון הגודל (בעיקר בארצנו הקטנה). פרסום ברשת המדיה של גוגל הינו מורכב יותר. כתבנו עבורכם סקירה מעניינת בנושא במאמר פרסום קמפיין מדיה בגוגל אדוורדס. פרסום ביוטיוב – יוטיוב הוא בסופו של דבר אתר אינטרנט ולכן לא קיבל נפרד, אבל הפרסום בוידאו הינו תחום עולה ברשת ולכן כתבנו גם מדריך טכני לפרסום ביוטיוב.

תוצאה הסופית של המדריך

מדוע כדאי לנהל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס?

  1. מדיד: תשכחו מכל חוסר הידיעה. אפשר למדוד הכל בעזרת המערכת של גוגל אדוורדס. כל טלפון, כל פנייה דרך הטופס, כל רכישה באתר וכל הרשמה לניוזלטר שמקורם בקמפיין גוגל שלנו
  2. פרנסה: פרסום בגוגל אדוורדס מביא פרנסה להמוני עסקים. אין עוררין על העובדה המוצקה הזאת. יעבוד גם לכם? תנסו – מקסימום תצליחו
  3. מיידי: מחפשים פניות ועכשיו??? – זה הערוץ עבורכם. קמפיין שעולה לאוויר מתחיל להביא פניות בצורה מיידית. אין צורך להמתין 4 חודשים ולשבת על הגדר. כסף יוצא — > כסף נכנס. חשוב לציין כאן – לא לכל אחד ולא בכל מקרה. אם אתם רוצים להבין "מה הסיכוי שגם הקמפיין שלי יעבוד?" – פנו אלינו לייעוץ
  4. יציבות: במידה והקמפיין עובד טוב – הרווחתם ערוץ שיווקי יציב שיכול להביא לעסק פרנסה לאורך שנים טובות וארוכות.

ועכשיו למסר השיווקי מאחורי המאמר

נתקלתי באופן אישי בהמון קמפיינים בגוגל ואני אומר (וכותב) בצורה חד משמעית: שווה לנהל קמפיין בעזרת חברה מקצועית. אפשר להרוויח ולחסוך מכך לא מעט כסף ומדובר במקצוע שמצריך ידע וניסיון. רוצים לנהל קמפיין פרסום בגוגל אדוורדס?