כללי הזהב לבניית דף נחיתה

אם ישנו אמצעי שיווק אשר עסקים רבים בוחרים להשתמש בו ולקדם את העסק שלהם דרכו הרי שהוא האינטרנט. רחבי הרשת מאפשרים לנו להפיץ את הבשורה שלנו בתפוצה רחבה, כזו אשר תגיע אל כל אחד ואחת. פליירים, תשדירים ברדיו או פרסומות בטלויזיה? נדמה שאנו נמצאים כיום בעידן אחר: עידן השיווק הרשתי. לצד אתר האינטרנט אשר מציג את בית העסק שלנו וממנף אותו הכי גבוה שאפשר, ישנו דף אינטרנט נוסף, קטן יותר במידותיו אשר נקרא דף נחיתה. במה בדיוק מדובר ומה הם כללי הזהב לבנייה נכונה של דף נחיתה שכזה?

ממקסמים את תשומת לבו של המבקר בדף

באתרי האינטרנט הסטנדרטים אנחנו חושפים את המבקר באתר לשלל תכנים, תמונות ומלל אשר לעתים מבלבלים אותו וכתוצאה מכך תשומת הלב שלו מתפזרת ולא ממוקדת. כאשא מדובר בדף נחיתה, מדובר בדף בודד אשר כל המסר שאנחנו רוצים להעביר מרוכז בדף הזה ספציפית, ללא טאבים, פרסומות או קישורים פנימיים. בצורה שכזו אנו מנגישים לקורא האובייקטיבי מידע אודות השירותים שאנו מציעים והופכים את המידע לענייני, קצר וקולע. מבקרים רבים באתרים הרגילים חשים כי הם מוצפים במידע שלא תמיד חיוני להם, ואילו דף הנחיתה מונע הצפת מידע שכזו.

עיצוב בולט ומרשים

ידוע לנו שהעיינים שלנו עושות המון פעמים את העבודה ועל כן כאשר מדובר בעיצוב דף נחיתה שהתפקיד שלו להעביר את המסר במהירות האפשרית, כדאי להמעיט במלל ולהעשיר בתמונות. אם ברצונכם לקדם את המסעדה החדשה שפתחתם, הרי שאת המבקר באתר יהיה מעניין יותר להתרשם מנראות המנות והמסעדה ופחות מהסיפור אודות הקמתה. לצד הגודש בתמונות נסו ליצור אווירה מרשימה באמצעות עיצוב גרפי נכון, אסתטי, צבעוני ומזמין. תמונה שווה אלף מילים, זוכרים?

נעזרים באיש מקצוע

הקידום הרשתי הינו תורה של ממש, ויש כאלו אשר נוטים להקל בו ראש ומאמינים כי מאחר ומדובר בקידום ברשת הרי שכל אחד יכול לעשות זאת, אך אין כך דבר. בניית עמודי נחיתה מצריכה ידע והבנה מעמיקה בקידום הרשתי ובאופן שבו יש לקדם את הדף המבוקש. קידום לא נכון של הדף לא רק שלא יועיל אלא גם יכול להזיק ולעתים גם לחסום את הדף שתרצו לקדם מתוצאות החיפוש במנועי החיפוש. לכן, חשוב שתבחרו באיש מקצוע אשר מאחוריו פרוייקטים שכאלו שהוכתרו בהצלחה על מנת שתוכלו גם אתם להכנס אל מניפת סיפורי ההצלחה של הקידום ברשת.

רועי קיסרי
עקוב אחרי

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team
רועי קיסרי
עקוב אחרי
About the Author

רועי קיסרי

מייסד ושותף ב Web-Team